Folket ska göra sitt skatteval innan regeringen gör sitt budgetval Jag tror att många svenskar känner igen känslan. Man går och röstar vart fjärde år. Man följer debatterna. Man betalar sin skatt. Sedan fattas beslut om hundratals miljarder kronor utan att man själv har någon egentlig möjlighet att påverka prioriteringarna förrän nästa val. Jag menar…
